Vaše zadovoljstvo je naš prioritet. Svi naši kupci poseduju pravo na reklamaciju robe poručene putem naše online prodavnice. U slučaju da niste potpuno zadovoljni sa kupljenim proizvodom, stojimo vam na raspolaganju za rešavanje problema putem našeg procesa reklamacija.
Ukoliko kupac primeti bilo kakav nedostatak ili problem sa proizvodom koji je kupio od nas, dužan je da nas kontaktira u najkraćem roku, a najkasnije u roku od 30 dana. U suprotnom, smatraćemo da je roba ispravna ako se potrošač ne javi na našu email adresu reklamacije@shicogrill.rs u tom roku. Za kontakt prilikom reklamacije koristite email adresu reklamacije@shicogrill.rs . E-mail koji nam kupac šalje treba da sadrži jasno objašnjenje nedostatka, oštećenja ili problema sa proizvodom, kao i fotografiju fiskalnog računa kao dokaz kupovine. Odgovor na Vašu reklamaciju ćete dobiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana. Prodavac je dužan da u slučaju odbijanja reklamacije pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču (obrazloženje o neprihvatanju reklamacije).